diumenge, 22 d’abril del 2012

Sant Jordi

Tinc el blog una mica abandonat... perdoneu-me!!! Esque amb els deures i examens... no hi ha qui tingui temps... jajaja!
Bueno ja que demà es Sant Jordi, parlaré d'això.
Sant Jordi era un cavaller que un dia va salvar a una princessa del drac, i de la sang del drac va nèixer una rosa, que li va regalar a la princesa. Des d'aquell dia els nois regalen roses a les noies i les noies llibres.
Vosaltres espereu alguna rosa d'algú especial?? O llibre si ets un noi??
A mi sempre m'ha agradat el dia de Sant Jordi, el meu pare sempre ens a regalat una rosa a cadascuna i després em compraven un llibre... A mi m'agrada molt llegir i aquest any ja se el que vull!! "Tengo ganas de ti" Me l'aniré a comprar demà, quines ganes!! A més intentare convencer als meus pares d'anar a que l'Albert Espinosa em firmi algún llibre... jejeje!
Que paseu un bon Sant Jordi!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada